Semasa di Bukit Gantang

Salam untuk semua,

Saya sempat menghadiri ceramah bersama-sama calon PAS Parlimen Bukit Gantang iaitu Dato' Seri Ir. Nizar Jamaluddin dan Mat Sabu semalam. Kehadiran sungguh memberangsangkan, Alhamdulillah. Moga-moga ini antara petanda kemenangan Islam makin diterima untuk semua. Gambar-gambar dipetik dari Bloggers Network Perak.

Dari gambar ini kita dapat melihat kehangatannya, namun apa yang dikesalkan. media perdana masih menidakkan angka sebenar pengunjung. Rakyat mengharapkan media-media berperanan dengan telus dan jujur, namun ianya menghampakan. Nampaknya, orang-orang di belakang media ini masih tidak belajar "pengajaran" dari tindakan mereka memberikan maklumat yang kurang tepat pada rakyat.



Saya juga sempat menghadiri Majlis Hi-Tea di Taman Indah, Simpang bersama Kumutha A/P Raman, gadis India yang telah menjadi calon PAS bukan Islam yang pertama dalam sejarah, sungguh menakjubkan ucapannya. Kumutha juga pernah hadir semasa penamaan calon Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu yang lalu dan nampaknya Kumutha tetap konsisten berusaha menyebarkan kebenaran.



Bersama Dato' Seri Ir. Nizar Jamaluddin dan isteri ketika penamaan calon.


 

0 comments:


  • Malam Pengisytiharan

    Bersama MTD

    Ubah

    Di Parlimen

    Angkat Sumpah

    Bersama DS Ir Nizar

    BBQ bersama Pemuda

    Waktu Solat

    Trafik Pelawat