TAHNIAH BUAT YANG MENANG

Salam perjuangan.

MUKTAMAR TERHEBAT

Alhamdulillah Muktamar Pas Pusat kali ke 55 telah berjaya disempurnakan pada 7 Jun 2009 yang lalu. Saya merasa amat kagum dengan pengendalian muktamar kali ini. Semuanya berjalan dengan lancar. Tidak hairanlah Farish A. Noor yang biasanya mengkritik Pas, kali ini memuji Pas atas penganjuran dan pengurusan Muktamar yang dianggapnya sangat membanggakan. Tidak keterlaluan jika saya katakan Muktamar kali ini setaraf dengan program antarabangsa yang dianjurkan oleh pihak kerajaan.

TAHNIAH

Di kesempatan ini, saya mengucapkan sekalung tahniah buat calon-calon yang memenangi pemilihan Ahli Jawatankuasa Pas Pusat. Ucapan tahniah juga tidak lupa buat Ustaz Nasharudin Mat Isa yang memenangi Timbalan Presiden, saudara Salahuddin Ayub, Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man dan saudara Mahfuz Omar atas kemenangan mereka sebagai Naib Presiden. Pesanan saya, jadilah pembantu-pembantu Presiden yang proaktif dan setia.

MANEK URAI

Selepas ini, pejuang kebenaran akan berkampung di MU(Manek Urai). Saya harap kita akan berusaha bersungguh-sungguh untuk memenuhi tuntutan jihad menentang kezaliman dan menegakkan keadilan di sana. Mari kita beri sokongan yang padu untuk pemain-pemain MU Pas!

TAKBIR!!!

 

0 comments:


  • Malam Pengisytiharan

    Bersama MTD

    Ubah

    Di Parlimen

    Angkat Sumpah

    Bersama DS Ir Nizar

    BBQ bersama Pemuda

    Waktu Solat

    Trafik Pelawat